Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Όλγα Δ. Ζαχαραπούλου 1969 - 2023

Έφυγε από κοντά μας σήμερα Τετάρτη 8.02.2023 η Όλγα Ζαχαροπούλου του +Δημητρίου και της Λεμονιάς (Παπαντώνη) που γεννήθηκε πριν 54 χρόνια στην Θεσσαλονίκη.

H κηδεία της και o τελευταίος αποχαιρετισμός θα γίνει την Παρασκευή 10.02.2023 στις 11.00 στο κοιμητήριο του Ευόσμου.

Στην μητέρα της Λεμονιά, στην αδελφή της Μαρία και σε όλους τους συγγενείς της τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια.

Μεγάλη η θλίψη για την απώλεια της Όλγας μου, παρότι λίγο πολύ περίμενα τα δυσάρεστα αλλά όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν θέλουμε να το πιστέψουμε για δικούς μας ανθρώπους.

Έλα μου ντε που επιβάλλεται τώρα να γράψω και πέντε αράδες.

Η Όλγα ήταν κόρη της πολυαγαπημένης μου ξαδέρφης Λεμονιάς (αδελφής για όσους με ξέρουν) και του Δημήτρη του Πάνου του Ζαχαριά.

Ήταν ένα εργατικό, φιλότιμο και χαρισματικό παιδί που δεν πρόκανε να χαρεί τίποτα.

Εκεί, λίγο πριν τα τριάντα της, δέχτηκε μια μεγάλη στεναχώρια, μια απογοήτευση.  

Ήταν τότε που μου έκανε ένα μεγάλο τραπέζι σε ουζερί της Χαλκιδικής. Και τι δεν είχε πάνω το τραπέζι; θα έδωσε όλο τον μισθό της η τσούπα μας. Λες και ήξερε τι θα επακολουθήσει. 

Σε εκκλήσεις μου γύρω από το γάμο, μου το ξέκοψε.

 - Τέλος…, δεν  παντρεύομαι θείε!  Δεν μπορούσα τότε να καταλάβω αλλά δεν επανήλθα στο θέμα.

Ύστερα από μια μικρή λιποθυμία σε λεωφορείο που πήγαινε στην δουλειά της, διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο.

Εκείνο το διάστημα βρέθηκε και η αφεντιά μου στην Θεσσαλονίκη και «τρέχαμε» μαζί στους γιατρούς. 

Περπατούσαμε με την μάνα της σε μεγάλο πεζόδρομο κεντρικού δρόμου της πόλης, κουβεντιάζοντας ψιθυριστά γιατί άλλο…, για το θέμα της κόρης της. Η Όλγα που ήταν παράμερα, κατάλαβε και από ευγένεια έφυγε λίγα μέτρα μπροστά αλλά αυτό που συνέβη με τους οδηγούς στον δρόμο ήταν απίστευτο, σταμάτησε κυριολεκτικά η κυκλοφορία. Ήταν ένας άγγελος επί της γης παρότι ήταν απλά και σεμνά ντυμένη.

Ακολούθησαν χημειοθεραπείες, ακτινοβολίες, χειρουργεία αλλά τότε δεν είχε εξελιχθεί  ακόμη η ρομποτική ιατρική και έτσι το κορίτσι μας, καθηλώθηκε στο αναπηρικό καρότσι για είκοσι περίπου χρόνια. Έγιναν προσπάθειες αποκατάστασης χωρίς σοβαρό αποτέλεσμα.

Ύστερα και από τον θάνατο του πατέρα της, τον Απρίλη του 2021, η Όλγα παραδόθηκε… με αποτέλεσμα σιγά-σιγά η υγεία της να επιδεινωθεί και να επέλθει το τέλος!

Καλό σου ταξίδι αγάπη μου και αν υπάρχει παράδεισος θα είσαι σε περίοπτη θέση!

Κώστας Παπαντωνόπουλος Φλεβάρης 2023

Δεν υπάρχουν σχόλια: