Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Αχ! παπαδιά..., χορεύει ο Νιόνιος


Δείτε το βίντεο και ΕΔΩ
Προσοχή! Όχι για «καθώς πρέπει...», και με την παραμικρή διαμαρτυρία, το βίντεο θα κατέβει ασυζητητί.
Σκοπός μας δεν είναι να μειώσουμε κανέναν, γλέντι ήταν μεταξύ μας, στο σπίτι μας - χωριό μας και όλοι λίγο πολύ τα είχαμε «τσούξει».
Δεν συμφωνούμε με τις σαμπάνιες τα άνθη και τις φιγούρες αλλά αυτήν την ώρα όλα επιτρέπονται.
«Όπου πατώ το πόδι μου και ρίχνω την ματιά μου, μεγάλος ντόρος γίνεται γύρω από το όνομά μου…».
Ποιος δεν είχε ακούσει αυτούς τους στίχους (του Τσαουσάκη) που τους έλεγε στα ΚΤΕΛ του Πύργου ο Αντωνάλ, ο μπάρμπας του Νιόνιου που χορεύει εδώ.
Οκτώ ώρες βίντεο εκείνο το βράδυ με τις γυφτοπούλες να μπαινοβγαίνουν στο πλάνο και στο τέλος να, ήλθε η δικαίωση. Αυτό θα πει αυθεντική λαογραφία. Η ζωή μας όλη!
Χαμός..., όταν ο Νιόνιος και η παρέα του βγήκαν στην πίστα. Το πλάνο χάθηκε ανάμεσα στα κορμιά της νεολαίας που κύκλωσε την πίστα και χειροκροτούσε αδιάκοπα. Προκάνουμε μόνον λίγες ανεπανάληπτες στιγμές όταν ανεβάσαμε την κάμερα με κοντάρι επάνω από τα κεφάλια των θεατών.
Χόρεψαν εκατό νοματαίοι στο γλέντι αλλά σε κανέναν όμως δεν σηκώθηκαν να τον χειροκροτούν οι νιές.
Το στιλ και η αρχοντιά στο μεγαλείο τους.
Οι σαμπάνιες να ρέουν και ο Νιόνιος αντί για το ποτήρι να βουτάει την μπουκάλα από τον Παυλάκο, να ρουφάει και παράλληλα να χαιρετάει.
Αν και στην αρχή τους δυσκόλευε η ισορροπία όταν ο καλλιτέχνης είπε: «σάξε το τρίφυλλο του παπά», σάξανε… και ήλθε η αποθέωση με το «πούτανε και πούτανε και καρά πούτανε».
Απολαύστετο…

Αντρώνι εκδήλωση Συλλόγου:
Τρίτη, ‎13 ‎Αυγούστου ‎2019, ‏‎3:28:06 πμ
Χορεύει: ο Νιόνιος με την παρέα του
Ο τραγουδιστής άγνωστος αλλά ωραίος
Στο μπουζούκι ο δικός μας, ο Θοδωρής Μπαντούνας
Καταγραφή: Κ. Παπαντωνόπουλος
www.antroni.gr 2020
Βρε παπαδιά, ωχ παπαδιά
που μαστουριάζεις τον παπά
που μαστουριάζεις τον παπά
ωρέ για να τα λέει στην εκκλησιά
Ωχ παπαδιά ωχ παπαδιά
σάξε το τρίφυλλο του παπά
σάξε λιγάκι τον παπά
ορε για να τα χώνει στην εκκλησιά
Ωχ παπαδιά ρε παπαδιά
τον μαστουριάζεις τον παπά
τον μαστουριάζεις τον παπά
για να τα λέει στην εκκλησιά
Ρε ήτανε και που τανε
και που ήτανε…
πούτανε και πούτανε
και καρά πούτανε
Όρε μην είσαι ψεύτρα δίγνωμη
και μου μιλάς με μάσκα
Αντίς γιατί και εγώ έχω καρδιά
άμα λάχει ξελογιάστρα
ωχ γιατί και εγώ έχω καρδιά
τι αν φορώ τραγιάσκα.
Μη σε θαμπώνουν τα λεφτά,
μη σε γελούνε φως μου,
μες στο καλύβι μου θα βρεις,
τις εμορφιές του κόσμου.
Μες στο καλύβι μου θα βρεις,
τις εμορφιές του κόσμου.
Κι αν είμαι μάτια μου φτωχός,
έχω καρδιά με μπέσα,
μαζί με μένα σαν θα ’ρθείς
θα ζεις σαν πριγκηπέσα.
Μαζί με μένα σαν θα ’ρθείς,
θα ζεις σαν πριγκηπέσα.
Συνέχεια στον παραπάνω στοίχο:
Βρε παπαδιά,βρε παπαδιά
γιατί ζαλίζεις τον παπά
αχ, τον ζαλίζω τον παπά
για να τα λέει πιο καλά
Βρε παπαδιά,βρε παπαδιά
μην το τρελαίνεις τον παπά
θα τον τρελάνω τον παπά
για να τα λέει πιο σωστά
Βρε παπαδιά,βρε παπαδιά
μη μαστουριάζεις τον παπά
Τον μαστουριάζω τον παπά
να τραγουδάει πιο καλά
Βρε παπαδιά,βρε παπαδιά
τι τον ποτίζεις τον παππά
βάζω μαυράκι, μιαν οκά
για να μας λέει παραγγελιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: